Lavkarbo fryste yoghurt-topper

NYHET:KETO UTEN MELKEPRODUKTER OPPSKRIFTSHEFTE

Alle de 90 oppskriftene fra KetoUtenMelkeprodukter!
Passer for lavkarbo og ketogent kosthold.
Å utelate melkeprodukter kan også hjelpe på vektnedgang.

LES MER


 

Keto yogurt clusters!

Dette innlegget inneholder reklame i form av linker til samarbeidspartnere. Oppskrift i samarbeid med tights.no

Du har kanskje fått med deg denne populære oppskriften fra TikTok. Opprinnelig heter dette «yogurt clusters», men vi har fornorsket navnet og kalt det fryste yoghurt-topper.

Du kan bytte blåbær med fryste bringebær, dersom du ønsker færre karbohydrater.

Lavkarbo fryste blåbærtopper

Vi har laget yoghurt-toppene melkefri ved å bruke Yokos istedenfor yoghurt og mørk sjokolade uten melk. Du kan gjerne bruke yoghurt naturell eller gresk yoghurt, dersom du ikke trenge melkefritt resultat.

På de fryste yoghurt-toppene på bildet har vi brukt mørk sjokolade og hvit sjokolade.

Lavkarbo fryste yoghurt-topper

Lavkarbo fryste yoghurt-topper

5 fra 1 stemme
Pin Vurdering
Tid: 2 timer
Antall: 6 stk.

Næringsinnhold (pr porsjon/enhet/skive/rundstykke)

Kalorier: 162kcal | Karbohydrater: 4.9g | Protein: 2g | Fett: 13g
Allergener
Ingen

Oppskrift av omhelse.no

Ingredienser

Fremgangsmåte

  • Bland blåbær og yoghurt godt sammen.
  • Dekk en boks eller et skjærebrett du får plass til i frysen med bakepapir.
  • Legg blåbær-røren i klatter på bakepapiret. Sett i frysen i minst 1 time.
  • Smelt sjokolade og kokosolje over vannbad.
  • Dypp de fryste yoghurt-toppene i smeltet sjokolade og legg tilbake på bakepapiret. Sjokoladen stivner raskt.
  • Spises umiddelbart eller oppbevares i frysen til en annen anledning.
Recent Posts

Legg igjen en kommentar

Vurdering av oppskrift




Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

Start typing and press Enter to search